Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Helena Wreigård - 1 augusti 2012 23:34

Ja det är jag! Förvandlas till en riktig bitch en vecka varje månad och min stackars karl försöker så gott han kan att inte få mig på dåligt humör och håller sig undan när han märker att jag är grinig och sur.
Hatar det här och smärtan tar död på mig så snart ryker den jävla kopparspiralen som ställer till det varje månad.
Fick stanna på vägen hem från jobbet och bara försöka andas igenom den värsta smärtan och andas frisk luft då jag höll på att kräkas då det gjorde så fruktansvärt ont.
Ni som varit gravida och har fått onda sammandragningar vet var jag pratar om för så känns det verkligen när det onda sätter igång.
Och NEJ jag är inte gravid så det symtomet är redan uteslutet.
Ska ringa till gyn i morgon och höra med dom vad fn jag ska göra för som det är nu så är det helt olidligt.

Som om inte detta är nog så har Lilleman fått feber igen utan några som helst andra symtom vilket händer väldigt ofta på honom så det får bli ett samtal även till vc för hans del med i morgon för nu får dom göra en ordentlig koll på honom för nåt är ju fel när stackarn får hög feber var och varannan vecka.

Riktigt gnäll inlägg men allt känns riktigt kasst just nu.

Presentation


Vem är då jag?
Jo, en måttligt upprorisk, enormt glad och vässad *host* 29 årig 2 barnsmamma till Ida född 8/1-06 och Ivar 17/3-10.
Hon bor utanför Motala i ett rött hus med vita knutar med streetrace galna sambon Mattias, barnen och ett kaninskrälle


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards